Födelsedagsfest…..

…..och lite annat❣️
I torsdags åkte vi till Uppsala för att överraska Lars med en födelsedagsmiddag på fredag kväll. Bodde hos syrran och Lars blev redigt lurad. Han trodde att sambon Linda och han skulle ut å äta och där satt vi alla….det var Lindas mamma å pappa, moster Maggan å Knut..och jag å Pelle…❣️Det blev en fin överraskning och en rolig kväll. På lördagen tog vi en fika tillsammans och sedan åkte jag och Pelle till Hållen. Där var Maggan Jonny och Calle…vi badade tunna och käkade gott…och så såg vi mellon såklart❣️En fantastisk helg som avslutade med att jag åkte till Halåsen och var barnvakt till barnbarnen Malte å Hailey några timmar då Nils och Marielle äntligen kom iväg på konsert med Sabbaton. Jag kom hem 23:30 och somnade gott! Nu går vi in i en ny vecka och jag är redigt uppbokad…..arbetsmöte med företagarna….rehabträning….anställningsintervju….tjejmiddag och så klart jobb på KAPAB.
Tusen Tack till syster å svåger för en mysig helg och Tack till alla andra som kom med och överraskade Lars❣️ 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0