Hipp hipp Hurra❣️

Nu har jag fyllt år…65 år blev jag igår. Jag har firat i flera dagar. Det började redan i fredags…hämtade syster Maggan på tåget mitt på dagen. Och så överraskande jag henne med en natt på hotell och en middag på Dalwhinnie. Marina kom med oss på en lite AW innan middagen och så träffade vi bekanta från Erikslund, Katarina å Tomas…avslutade kvällen tillsammans med dem  på Captain Cook. En mycket rolig kväll! 
Igår var det öppet hus hemma på Östersundsvägen…många gäster och mycket mat…skumpa och vin…! 
Idag har finaste syster åkt hem med tåget❣️
Tusen Tack till alla som på olika sätt uppvaktat mej❣️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0