Ut på tur….

….aldrig sur❣️😎

Idag tog vi husbilen och stack iväg på en tur…vi vara knölade in oss och åkte…stannade i Krokom för att handla mat och gå på bolaget. Nu har vi hamnat på en ställplats i Trångsviken…nere vid Storsjön. Här står vi fint till i morgon..sedan får vi se vart vi hamnar❣️😎
Igår var det tjejmiddag hos Karin och jag sov över hos Lena…det blev ett mycket trevligt dygn med god mat och dryck och goda samtal 
Innan jag åkte hem idag fixade jag till lite höstfint på graven. 
Nöjd med denna vecka då jag oxå varit till fysioterapeuten och tagit hyfsat långa promenader över Litsbron. Känner mig stark i kroppen men trött å slut oxå…på något konstigt sätt. 
Vi har oxå firat 37 år som gifta..var ut och åt och gick på bio i tisdags ( fast dagen D egentligen var igår ) 
Vi blir ute med husbilen till på lördag…får middagsfrämmande på lördag eftermiddag då Sven å Lena dyker upp för lite samvaro. 
Livet är gott❣️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0