Jamen hur går det då…?

Jag är fortfarande inte bra, inte jätte sjuk men faaan inte bra..hostar som en galning dygnet runt..! Är nu inne på dag sjukdag nr: 25…!   Har tagit prover..sänkan bland annat, men inte fått något svar på 1177..! Fick dålig hjälp på vårdcentralen i Lit, ingen prioritering då jag ska opereras på Löwenströmska och dåligt med tider att erbjuda. Jag ringde själv Krokom och fick bra hjälp. Men som sagt inget svar ännu..! Löwenströmska vill ju ha svar på blodproverna för att veta om dom kan operera eller ej..! 
I torsdags kväll kom min syster..hon skulle besöka vänner i Östersund men vi fick en bra kväll på verandan. Pelle har varit i Edsåsdalen på konferens i helgen å jag har legat hemma i soffan..! 
Vi få se vad Löwenströmska säger i morgon…om det blir operation eller inte…jäkla slit förkylning! 
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0