Frösöpark.

I fredags hade vi en bokat en övernattning på Frösöpark…sedan länge var den bokad. En felviktning som vi inte fick boka av men flytta…så det hade vi då gjort …till fredag den 31/3. Kanonfint väder så vi satt ute med en en räksallad och öl och njöt. På kvällen kom Emil och Elina och åt middag med oss…mycket och god mat…och en trevlig kväll. 
På lördagen var vi runt på möbelaffärer…nu vill jag byta soffa…kollade runt lite och fick lite idéer. På lördag eftermiddag satt vi ute och njöt av solen! I söndags käkade vi lunch på Fröjas i Ås och på eftermiddagen drack vi bubbel med grannarna på deras balkong. 
Det var den helgen och jag är inte ett dugg bättre i min onda nacke och mitt onda huvud…har varit ledig idag och nu börjar kraxandet om oxå…! I morgon ska jag inte heller jobba…i morgon ska jag planera en påsk i Huså! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0