Det blir inte alltid….

…,som man tänkt sig ❣️
I torsdagar vi middag med Eivor & Sewe på Dalwhinnie. Det var gott å trevligt till Eivor datten en köttbit i halsen och höll på att kvävas…jag fick för första gången göra Heimlich manövern på en människovärde det funkade…tur det för detta var inte kul! 
(null)

(null)

(null)

(null)

Igår fredag åkte Pelle till stugan men jag blev hemma för att fira en 60 åring i dag…men vaknade i morse med ont i halsen och ont i huvudet…så jag fick lämna återbud till detta. 
Har varit inne till största delen idag men var bara tvungen att gå ut i solen en sväng…det blev en kort tur över bron och en sittning i solen på bron…med lite bubbel och en våffla som grannen Lilly kom över med. 
En fin dag trots allt❣️
Nu känns det som om jag kommer att somna i soffan framför TVn…men vad gör det! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0